4 مهارت مورد نیاز برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار

4 مهارت مورد نیاز برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار

داشتن مجموعه ای قوی از مهارت ها به شما کمک می کند تا به عنوان یک صاحب کسب و کار به حداکثر موفقیت برسید، که در ادامه این مهارت های را مطالعه خواهید کرد.

در این مقاله با جیمی اسپارزا، مدیر عامل و بنیانگذار Renewable Power USA همراه هستیم تا در مورد مهارت هایی که او برای ایجاد کسب و کار به سرعت در حال رشد خود استفاده کرد، بیشتر بیاموزم. او چهار مهارت کلیدی را به اشتراک گذاشته که آن ها را عامل موفقیت خود می داند.

مهارت های بین فردی

مهارت‌های بین فردی، که به عنوان مهارت‌های مردمی نیز شناخته می‌شوند، مهارت‌های اساسی هستند که همه صاحبان مشاغل باید بر آن مسلط شوند. این مهارت ها شامل ارتباط، رهبری و همدلی است و برای ایجاد روابط تجاری قوی و مدیریت تیم ها ضروری است. داشتن درک قوی از مهارت‌های بین فردی به شما کمک می‌کند تا به‌طور مؤثرتری افراد کسب‌وکارتان را مدیریت کنید، هم در داخل سازمان تیم‌های خود و هم در خارج مشتریان. اسپارزا می‌گوید: «درک واکنش مردم نسبت به چیزها و اینکه یاد بگیرید چگونه با شخصیت‌ها و ویژگی‌های مختلف رفتار کنید بسیار مهم است. این مهارت‌ها می‌توانند به شما کمک کنند با اطمینان به موقعیت‌های چالش‌برانگیز نزدیک شوید و به راحتی پیشروی کنید.

ایجاد رابطه

برای شروع یک کسب و کار موفق، باید روابط خود را گسترش دهید. برای همه جنبه‌های کسب‌وکار، از استخدام تیم کاری گرفته تا رشد پایگاه مشتریان، و همچنین یافتن شرکا و تضمین سرمایه‌گذاری، قابل اجرا و مفید است. نکته کلیدی این است که به هر تعاملی به ‌عنوان فرصتی برای تقویت یک رابطه نگاه کنید تا اینکه صرفاً معامله‌ای باشد. اسپارزا توضیح می‌دهد: «وقتی واقعاً با کسی رابطه برقرار می‌کنید، راه بسیار طولانی را طی میکنید.» سعی کنید فردی را که با او صحبت می کنید درک کنید و روی ایجاد رابطه با او کار کنید.

آموزش و یادگیری مستمر

رشد و توسعه حرفه ای چیزی است که همه صاحبان مشاغل باید روی آن سرمایه گذاری کنند. وقتی پولی برای خرج کردن دارید، آن را روی خودتان سرمایه گذاری کنید. اسپارزا توصیه می کند: «اگر چیزی واقعاً زندگی و تجارت شما را متحول می کند، ارزش آن را دارد که روی آن سرمایه گذاری انجام دهید.»
در روزهای اولیه کسب و کارتان که بودجه محدود است، باید مدبر باشید. ممکن است هزینه رفتن به سمینار آنتونی رابینز را نداشته باشید، اما می توانید کتاب های او را بخوانید و ویدیوهای او را به صورت آنلاین به صورت رایگان یا با هزینه کمتر تماشا کنید. هنگامی که شروع به درآمد بیشتر کردید، مقداری از آن سود را بردارید و آن را برای پیشرفت حرفه ای خود سرمایه گذاری کنید. به هر شکل ممکن به آموزش خود ادامه دهید.

خود مراقبتی

خود مراقبتی یک مهارت فوق‌العاده مهم است که باید به آن مسلط شد، با این حال اغلب آن را نادیده می‌گیرند. اسپارزا توصیه می کند که مراقبت از خود را در اولویت قرار دهید و به آن به عنوان یک ابزار تجاری فکر کنید. او می گوید: "شما باید مراقب خود باشید، مراقب ذهن خود باشید و از خانواده خود مراقبت کنید، زیرا اگر در آن زمینه ها خوب باشید، در تجارت شما منعکس خواهد شد."
روش های زیادی برای تمرین خودمراقبتی برای افراد مختلف وجود دارد ، بنابراین تجربه کنید تا دریابید بهترین روش  شما چه کاری است.
یکی از آخرین مهارت هایی که باید به آن اشاره کرد، پشتکار است. شما باید به خود ایمان قوی داشته باشید و نگرشی داشته باشید که تا زمانی که پافشاری کنید، قادر خواهید بود به تمام اهدافی که برای خود و کسب و کارتان تعیین کرده اید، دست پیدا کنید.

موفقیتمهارتکسب و کار