از ورشکستگی تا میلیاردر شدن

از ورشکستگی تا میلیاردر شدن

در این مقاله 5 استراتژی که میلیاردرها برای ثروتمند شدن استفاده کردند آورده ایم ، امروز، همانطور که در تمام تاریخ ثبت شده ، ثروتمند شدن مستلزم ساختن و ارزش افزایی به جهان است.

امروزه ثروتمند شدن مستلزم ساختن و ارزش افزایی به جهان است.

2043 میلیاردر در این دنیا وجود دارد. واضح است که جمع آوری چنین ثروت بزرگی دشوار است. در واقع، وقتی صحبت از ثروتمند شدن می شود، یک میلیارد مرتبه بزرگتر از یک میلیون است. 

برخی از ما با تحقیر به کسانی که به چنین ثروت غیرقابل تصوری دست یافته اند نگاه می کنیم. برخی با حسادت ؟ ما می خواهیم بدانیم چگونه این کار را کردند.عملکرد درونی ذهن آنها را درک کنیم. چگونه آنها راه خود را به چنین موفقیت پر شوری طی کردند؟ چگونه آنها از تمام خطرات و دام هایی که به نظر می رسد بسیاری از تمدن ما را درگیر کرده است اجتناب کردند؟

آنها چگونه این کار را انجام دادند، آن را نگه داشتند و رشد دادند. پول درآوردن آنقدرها که اکثر مردم تصور می کنند پیچیده نیست.

ما به موضاعاتی علاقه مند هستیم که باعث ایجاد تغییر اساسی میشود. چگونه میلیاردرهای جهان تا این حد ثروتمند شدند؟ چگونه آنها چنین خود انضباطی شدیدی داشتند؟ شما اغلب در مورد نکات می خوانید یا به سخنرانی این افراد گوش می دهید، اما بیشتر یک گوش در میشود و  گوش دیگر دروازه. آیا ما از این توصیه ها پیروی می کنیم؟ جواب منفی است، ما زندگی می کنیم، غرق در عادات مضری که ما را عقب نگه می دارد.

با این حال، قبل از شروع استراتژی‌هایی که تعداد انگشت شماری از میلیاردرها برای ثروتمند شدن استفاده می‌کردند،  یک توصیه بسیار قدرتمند را بیان میکنیم. افکار شما، قدرت خاصی در افکار شما وجود دارد. از آنها به طور سازنده استفاده کنید. آنها یا می توانند شما را محدود کنند یا می توانند شما را به حرکت درآورند. اگر روی مثبت بودن تمرکز کنید، اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. روی نکات منفی تمرکز کنید و ببینید که زندگی شما سیر نزولی خواهد داشت.

آنچه برای میلیاردر شدن لازم است:

احتمالاً از خود می‌پرسید که برای ثروتمند شدن چه چیزی لازم است.  ثروت در بالاترین سطح.

 چگونه می توانی از یک آدم ورشکسته به میلیاردر تبدیل شوی؟ بیشتر مردم ممکن است به سادگی بخواهند جریان نقدی مثبت داشته باشند. 

حال، اگر می‌خواهید ثروتمند شوید، چند استراتژی وجود دارد که باعث تقویت رشد شما می‌شود.

در واقع، پنج استراتژی وجود دارد که این میلیاردرها برای رسیدن از حالت ورشکسته و ناامید به بالاترین سطح جهان استفاده کرده اند. اگر به دنبال تکرار موفقیت آن‌ها هستید، باید به استراتژی‌های زیر  با جان و دل توجه کنید . یکی دیگر از مواردی که باید در نظر داشته باشید این است که شما بدون داشتن کسب و کار شخصی خود، احتمال کمتری برای دستیابی به این نوع موفقیت دارید.

اما اگر در حال حاضر یک کارآفرین یا یک صاحب کسب و کار هستید، آنگاه موضوع سازگاری است. ما نه تنها برای زنده ماندن نیاز به سازگاری داریم، بلکه باید خود را با پیشرفت وفق دهیم. به استراتژی‌های زیر نگاه کنید و ببینید چگونه می‌توانید آنها را با کسب‌وکار خود تطبیق دهید، یا به‌طور بالقوه کسب‌وکار خود را رشد دهید ،و از فرصت ها به بهترین نحو استفاده کرده و پل موفقیت خود را بسازید.

بسیاری از مردم فکر می کنند که غیرممکن است که از حالت ورشکسته به میلیاردر تبدیل شد. اما بارها و بارها اتقاق افتاده است. افرادی از جمله رومن آبروموویچ، فرانسوا پینو، هوارد شولتز، اپرا وینفری، شهید خان، دو وون چانگ، رالف لورن، جان پل دی جوریا، لری الیسون و موهد آلتراد زمانی کاملاً ور شکست شدند. اما همه آنها میلیاردر شدند.

آنها چطور این کار را کردند؟ اول و مهمتر از همه، با داشتن مهارت های ذیل :

از ذهنیت فراوانی استفاده کنید و ذهنیت خود را با لیزر متمرکز کنید

در شبکه های تجاری متخصص شوید

بر ترس  از شکست غلبه کنید

زمان خود را به طور موثر مدیریت کنید

اهداف بلندمدت ایجاد کنید و روزانه در جهت آن ها اقدام کنید

هرگز تسلیم نشوید، مهم نیست که شرایط چقدر سخت است

قدرت افکار خود را بر روی مثبت بر روی منفی متمرکز کنید

هرگز به دنبال میانبرها نباشید 

اصول اساسی فروش و بازاریابی را درک کنید.

یک برندساز پرشور شوید

و دوم استفاده از یکی از پنج استراتژی که توضیح میدهیم. همانطور که لیست و استراتژی ها را می خوانید،این سوال را از خود بپرسید. من از چه تعداد از این مهارت ها استفاده می کنم و چگونه می توانم این استراتژی ها را در حال حاضر با کسب و کار خود تطبیق دهم؟  

1. چیزی بسازید که ارزش زیادی به دنیا بیافزاید.

امروز، همانطور که در تمام تاریخ ثبت شده ما بوده است، ثروتمند شدن مستلزم ساختن و افزودن ارزش بالاتر به جهان است. ثروتمندترین و موفق ترین افراد بیشترین ارزش را اضافه کرده اند. به این ترتیب ثروت واقعی به دست می آید. راهی پیدا کنید که بتوانید ارزش زیادی به دنیا اضافه کنید. این یک استراتژی کوتاه مدت نیست. این کار زمان بر خواهد بود.

 همچنین استفاده از فرصت ها به محض ایجاد آنها نیز مهم است. بنیانگذار پاتاگونیا، ایوان شوینارد، نه با اختراع محصولات جدید، بلکه با بهبود محصولات موجود، به طرز باورنکردنی ثروتمند شد. در حالی که پاتاگونیا امروز یک خرده‌فروش غول‌پیکر پوشاک است، در سن 50 سالگی، این شرکت پس از یک سری پرونده‌های قضایی ورشکست شد.

با این حال، شوینارد در این دوره باقی ماند. او ارزش افزایی کرد. این شرکت محصولات خود را اصلاح و بهبود داد تا آنها برای محیط زیست بهتر، ماندگارتر و کیفیت بالاتری داشته باشند. اینگونه بود که پاتاگونیا به یک غول بزرگ تبدیل شد. او مقدار زیادی ارزش افزود.

2. یک محصول مصرفی ایجاد کنید که مردم آن را دوست داشته باشند.

تعدادی از صنایع در محصولات مصرفی وجود دارد که به سادگی ,و به سرعت در حال رشد هستند. از قهوه سرد گرفته تا نوشیدنی های انرژی زا  به صنایعی تبدیل شده اند که شروع به بالون شدن کرده اند. بنیانگذار نوشیدنی انرژی زا 5 ساعته، کسب و کار خود را از یک استارتاپ در سال 2003 به بیش از 1 میلیارد دلار فروش تا 9 سال بعد افزایش داد.

جان پل دوجوریا یکی از بنیانگذاران مطرح شرکت جان پل میشل سیستمز است که امروزه یکی از مشهورترین شرکت های تولید محصولات بهداشتی و مراقبت از مو به حساب می آید و سالیانه چیزی حدود ۹۰۰ میلیون دلار درآمد دارد. نه تنها یک بار شکست خورده بود، بلکه بی خانمان بود و با پسرش در ماشینش زندگی می کرد، کارهای غیرقابل تصوری را نیز انجام داد. او محصولاتی با کیفیت سالن ایجاد کرد و خانه به خانه رفت تا آنها را بفروشد. او روی کیفیت تمرکز کرد و هر روز دست به کار شد. در سن 36 سالگی، با وام 700 دلاری و در حالی که با پسرش در ماشین زندگی می کرد، پل میچل سیستمز را به یک غول بزرگ تبدیل کرد و به یکی از ثروتمندترین افراد جهان تبدیل شد.

3. خود را به عنوان یک ارائه دهنده خدمات، وارد یک صنعت با رشد بالا کنید.

ما دیدیم که "ایربی‌ان‌بی"،  از گمنامی و اجاره تشک های بادی در طبقات به یک غول جهانی تبدیل شد و سه بنیانگذار آن، برایان چسکی، ناتان بیچارچیک و جو گبیا را که همگی زمانی ورشکست شده بودند، به میلیاردر تبدیل کرد. با اینکه آنها اولین نبودند اما با انجام بهتر کارها  هم اکنون یکه‌تاز بازار در دنیا هستند.

هدف؟ یک صنعت با رشد بالا را شناسایی کنید و به یک ارائه دهنده خدمات تبدیل شوید. خواه تجارت الکترونیک، خدمات مالی، بیمه، واقعیت مجازی، ربات‌های چت یا هر صنعت دیگری در این زمینه، با یافتن راهی منحصر به فرد که می‌توانید همان خدمات را ارائه دهید، اما بهتر، کارآمدتر و بهتر، وارد صنعت شوید. با قابلیت اطمینان بیشتر.

شما همچنین می توانید با ایجاد خدماتی که افراد ثروتمند را جذب می کند، راهی پیدا کنید که بتوانید به خود ثروتمندان رسیدگی کنید. خواه این به معنای اجاره اتومبیل های عجیب و غریب، جت های شخصی یا تبدیل شدن به یک نگهبان جهانی برای افراد ثروتمند باشد، راهی بیابید که بتوانید کاری را موثرتر از دیگران در اطراف خود انجام دهید.

کنی تروت، بنیانگذار  "ارتیاطات اکسل" ، با استفاده از مدل بازاریابی چند سطحی، به موفقیت خود در صنعت مخابرات اولیه دست یافت. تروت، هرگز پول زیادی نداشت. او در اوایل بیمه عمر فروخت و صنعت پر رشدی را شناسایی کرد که راه خود را در آن دنبال کرد.

4. راهی برای بهبود ارتباطات یا اتصال آنلاین پیدا کنید.

مارک زاکربرگ با بهبود ارتباط و ارتباطات آنلاین به یکی از ثروتمندترین افراد جهان تبدیل شد. امروزه همه ما از موفقیت فیس بوک می دانیم. اما زاکربرگ هرگز فقیر و ورشکسته نبود. او از یک میراث طبقه متوسط رو به بالا بود.

با این حال، آنچه که بسیار جذاب است، داستان جان خوم، بنیانگذار What'sApp است. در سال 2007، زمانی که در ارنست اند یانگ کار می کرد و مدت کوتاهی پس از عرضه آیفون، خوم که یک مهاجر از اوکراین بود، تصمیم گرفت یک اپلیکیشن ارتباطی با برایان اکتون ایجاد کند که در ژانویه 2010 منتشر شد.

خوم که مدت کوتاهی قبل برای کار در فیس بوک را از دست داده بود، واتس اپ را به یک برنامه ارتباطی بسیار محبوب تبدیل کرد که بعداً توسط فیس بوک به قیمت 19 میلیارد دلار خریداری شد. مانند سایر میلیاردرها، خم از صنعت جدید استفاده کرد و فرصتی را شناسایی کرد که ممکن بود دیگران از دست داده باشند.

5. در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید ودر طی زمان افزایش دهید.

املاک و مستغلات بستری برای ثروتمندترین افراد جهان فراهم کرده است. اگر فکر می کنید که کسب درآمد از طریق املاک غیرممکن است، به خصوص اگر پولی برای شروع ندارید، پس باید چند درس یاد بگیرید. برخی از بزرگ‌ترین غول‌های املاک و مستغلات در جهان بدون هیچ چیز شروع به کار کرده‌اند. به آن عمده فروشی و تامین مالی خلاق می گویند. هنگامی که آن را درک کردید، واقعاً می تواند باعث رشد فوق العاده شود.

هدف تمرکز بر جریان نقدی مثبت است. مانند کتاب و مجموعه نمادین رابرت کیوساکی، پدر پولدار پدر فقیر، نحوه ایجاد دارایی به جای بدهی را کشف کنید. چه بخواهید میلیونر شوید و چه میلیاردر، املاک و مستغلات به شما پایه یا پلت فرم محکمی می دهد که از آن می توانید رشد کنید.

لئون چارنی با سرمایه گذاری هایش در املاک میلیاردر شد. اما او فرزند دو مهاجر بود و در زمان مرگ پدر خانواده اش تهیدست شدند. او هیچ چیز نداشت، و راه خود را از طریق کالج و دانشکده حقوق ادامه داد.

کارل برگ، یکی دیگر از سرمایه گذاران میلیاردر املاک و مستغلات، نیز پدرش را زود از دست داد و توسط مادرش که معلم مدرسه بود بزرگ شد. هنگامی که در یک هتل کار می کرد، با شخصی آشنا شد که معلوم شد بزرگترین سازنده خانه در ایالات متحده است، که بعداً به او پیشنهاد داد تا پس از فارغ التحصیلی از کالج، شرکت وام مسکن او را اداره کند.

اگر آنها توانستند ،شما نیز اگر بخواهید میتوانید میلیاردر شوید امیدواریم استراتژی ها و مهارت های فوق برای شما کاربردی باشد.
از ورشکستگی تا میلیاردر شدنمیلیاردرشو